Igår fyndade jag äntligen den växasäng som jag så länge suktats efter, en minnen växasäng, till Saga. Den fanns både på nära håll, ett bra pris som inkluderade både ribbotten och madrass. Vi har redan en till Jonathan så det är givet att hon också ska få en likadan, speciellt då det är tänkt att dom ska dela rum.

Tanken var att vi sakta skulle vänja henne med den vid dagsvilan, men vid läggdags nu ikväll var hon riktigt bestämd på att sova där inatt. Hur detta går återstår att se...

Jag kan dock känna att det faktiskt skulle vara riktigt skönt att få sova i min egna säng utan barn, men samtidigt så kommer jag troligtvis sakna hennes närhet också, dock tror jag att hon ändå kommer inskruttandes mitt i natten framöver.

2 kommentarer:

Elin sa...

Hur har det gått? :) Ville hon sova i sängen? <3

Sandy sa...

Det har gått jätte bra! Hon har sovit sen dess i sin säng och det bästa av allt; hela nätter!