2 pack sweartshirt stl 128 á 119kr

2 delat set med T-shirt och shorts stl 128 á 89kr

Mathias fyller 7 år i augusti, visserligen en månad kvar innan dess, men det är lika bra att vara ute i någorlunda god tid och inte inhandla hans presenter sista veckan. Då han älskar att mysa så är myskläder ett faktum och det tror jag han kommer att uppskatta. Självklart kommer det att inhandlas lite mer presenter för det här är bara början.


3 delat set med sjal, tunika och leggings i stl 80 á 125,50kr

Fleeceoverall i stl 80 á 111,50kr

Då det inte fanns så mycket kvar på rean i hans storlek hos Ellos (ta 4 rödmärkta varor och få fri exp.avgift kod: 245505) så valde jag att klicka hem lite till Saga då hennes garderob beöver uppdateras lite. Jag fann bla ett 3 delat set som kommer matcha med min kjol/ klänning som jag har och overallen jag fann var så billig att jag inte kunde motstå den och förhoppningsvis kan hon ha den hela hösten och första delen av vintern innan det är dags att köpa en ny som både är varmare samt i en större storlek då hon börjar på förskolan i januari.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ååå då måste jag nog gå in o kika, börjar bli knapert i barnens garderober. De växer ju så de knakar på sommaren..

Hellyh sa...

Så fina saker till dem båda. Gillar det 2-delade settet till M. :)

Sandy sa...

Sanna: Ja, gör det! Uttnyttja den där koden vett ja´. Då spar man några slantar i alla fall. 360kr rabatt fick jag på det där köpet. :-D

Sandy sa...

Hellyh: Tack! Ja, det var riktigt tufft och väldigt billigt. :-)