Tre av mina hjärta; Anton, Mathias & Jonathan.

Igår kom tre av mina hjärtan, nämligen mina pojkar, äntligen igen efter att ha varit hos sin pappa i 2 ½ vecka för att nu vara hos oss lika länge. Dock blir det några små avbrott då jag åtminstone kommer att arbeta 3 st arbetspass under denna tid, men det är skönt att vi kan lösa det på bästa sätt både för oss, men framförallt för pojkarnas skull.

Första delen av sitt sommarlov hos mig, Victor och Saga så var det mycket bad nere vid Fållnäsviken till barnens glädje, lite båtåkande, fiskande, midsommarfirande samt födelsedagsfirande utav Victor. Denna andra del är det tänkt att bli en hel del bad, ev. någon dagstur till tex Nåttarö, ev. en tur till Sagostigen, lite båtåkande, fiskande, grillande och svampplockande samt en hel del annat. Myspys!

Det blir lite som det kommer och hur vädret är helt enkelt som sagt.


Mathias visar glatt sina smultron & blåbär.

Det här med växelvist boende är tufft, men det var som tuffast första året och det har periodvist varit tufft även detta år. Det viktigaste är att fylla dagarna med annat under tiden, men ibland kommer saknade ikapp en och som tur är dom bara ett samtal ifrån en.

1 kommentarer:

Hellyh sa...

Härligt med sommarlov!