Jag har verkligen ingen tur med mobiltelefoner längre. På en vecka så tog jag sönder Victors Nokia 2770 genom att lägga den i en påse där det också, tyvärr, låg uppskurna honungsmelonskivor och kort därefter tappade jag min Sony Ericson C901 i marken så hela displayen blev spräckt och den använde jag för att min Sony Ericson Vivaz Pro inte fungerar och måste in på lagning, men även den var defekt sen innan. Victor fick min gamla Nokia N73, men den är defekt då den stänger av sig titt som tätt. Jag har turen att få låna en Sony Ericson Vivaz för tillfället av min fina granne Stina, men jag måste bara säga att jag tycker inte om Vivaz överhuvudtaget och funderar redan nu hur jag ska göra i framtiden och det lutar åt att när bindningstiden är slut i januari så tecknar jag på en ny och mina tankar går till en iPhone 5.

Det komiska är att Victor tyckte redan när jag köpte min Vivaz Pro att jag skulle satsa på en iPhone, men då jag inte kände mig säker på det här med pekskärm så vågade jag inte. Det är lätt att vara efterklok.

4 kommentarer:

Hellyh sa...

Ska du köpa en toutchtelefon så rekomenderar jag HTC. Jag är inne på min andra & är supernöjd! Den stora skillnaden mellan iPhone & HTC är den att du kan göra din HTC personlig, det kan du inte med iPhone. Och det är för mej en viktig sak. Sen är de flesta iPhoneägare som jag känner missnöjda med sin iPhone. Jag tycker att du åtminstonde ska kika på några av HTC's telefoner innan du bestämmer dej.

Martina sa...

Jag har en iPhone 4 och är supernöjd.
De jag känner som har en iPhone är jättenöjda.

Anonym sa...

Och jag ger ytterligare ett förslag.. Samsung S2 den har grym kamera!!

Sandy sa...

Det verkar som, utifrån kommentarerna jag fått av er, att det är tre varianter att jämföra emellan; iPhone, HTC och Samsung. Nu blir det svårt. ;-P