...och det gick över förväntan bra!

Idag var dags för tenta i Hemsjukvård. I och med att detta är absolut sista kursen så kände jag att det var lika bra att försöka få åtminstone G i kursen. Saken är den att jag endast varit på 2 av 3 lektioner och inte läst på något däremellan och började först plugga inför provet igår kväll och idag på förmiddagen. Jag satt 40 min och svarade på allt.

Imorgon är det deadline på studiehandledningen och fältuppgifterna och jag har inte ens påbörjat dom, då jag varit nära på att maila min lärare att jag vill hoppa av kursen. Jag har ju inte ens lämnat in förra kursens studiehandlening och fältuppgift, dock lovade jag henne idag att ikväll sända in Geriatrikens uppgifter som faktiskt mer eller mindre är klara då hon efterlyste dom idag och det verkade inte alls vara några problem utan hon uppfattade det själv som att jag mått väldigt dåligt i början av graviditeten med illamående som trots allt stämt.

0 kommentarer: