Så fint, så fint...

Pojkarna startade morgonen med att måla vackra teckningar till mig efter frukosten. Jag fick även ett par strumpor med texten Världens bästa mamma som dom köpte på marknaden. Hela förmiddagen med pojkarna var underbar. Ante och Mathis försvann ut en stund och lekte och jag och Jonis hade lite egentid med varandra.

På eftermiddagen for vi till Victors mamma där det var mors dag firande med hans släkt. Det blev underbart god smörgåstårta och rabarberpaj och lite senare även lite grillat. Pojkarna utforskade skogen och spelade fotboll för fullt. Mathis kommer helt klart gå långt vad gäller fotbollen. Han skjuter riktigt kraftfulla sparkar och fotbollen viner genom luften. Han hade dessutom på sig sina fotbollskläder, dock behöver jag uppdatera den med shorts och benskydd innan den är komplett och detsamma gäller till Ante.

Det vackraste som finns är ens barn. Den som inte är förälder kan inte förstå den glädje dessa kan sprida och ge en. Jag älskar er så mycket.

0 kommentarer: