Jag förstår inte varför Blingo envisas att sända en del av paketen till ICA här i byn, en del i brevlådan och sen en del till Kvantum i Nynäs. Hur kul är det för mig att behöva åka dit och hämta det? Vilket fall som helst gjorde jag det idag för annars hade det blivit sänt tillbaka.

När jag sedan var i byn igen så var det bara att gå till Shell och hämta ett paket från Lundmyr. Sen roligaste av allt när jag kom så fanns det även ett paket från TikEi som väntade på mig där.

När jag sedan gått igenom paketen så fann jag av en slump en väldigt intressant bok på REA inne på Bokus för 109:- Inred lantligt inne & ute, men jag kom även på att jag hade en premiecheck på 50:- så jag passade då självklart på att utnyttja den, så kostnaden hamnade på endast 59:- istället för 109:- och det är ju rena drömpriset!

0 kommentarer: