Tapetseringen i hallen pågick till nästan midnatt och vi blev inte klara, dock är nästan hela hallen färdig nu samt så fick jag dit min älskade tapet. Den jag haft i lägenheten med vitmålad panel. Min absoluta älsklingstapet! Resterande av tapetsering är tänkt att bli ikväll och sen är det äntligen klart - åtminstone i hallen.


Imorgon blir det i stort sett att tömma hela lägenheten, men med tanke på hur planeringen hittills har gått så lär det nog inte bli så. Huvudsaken är dock att alla möbler och andra stora ting blir transporterade till radhuset. Ikväll tar vi någon vända med det vi kan när Victor har slutat arbetet. Under tiden rensar jag tills jag blir tokig som jag gjort hela veckan. Det värsta med är att jag känner av kattallergin väldigt mycket i och med att partiklarna från dom rörs upp när jag röjer så hela ansiktet och halsen kliar samt näsan rinner, men fördelen är att jag får bort det genom att vädra och dammsuga.

1 kommentarer:

Sibba sa...

Sandra, behöver ni så hyr inget släp, vi ställer allt på bärgaren o surrar fast med spännband! vi hjälper gärna till några svängar till ösmo om de behövs,John blev glad när era kids ville leka med honom :D han älskar att cykla ^-^ lägger mitt visitkort utanför er på baksidan!