FriskvårdsChecken är verkligen guld värd. Mina går tyvärr ut 10/4 så det är lite i sista minuten för min del, men jag tror jag hinner att förbruka dom. Jag får helt enkelt unna mig ett och annat som jag annars inte skulle ha råd med som tex thaimassage.

Jag har inhandlat ett familjekort till simhallen (550:-/3 månader) och tänkte minst 1 gång/ veckan med barnen. Fredagar eller lördagar udda veckor. Tisdagar eller onsdagar jämna veckor. I lördags var första gången jag var där med alla fyra och det uppskattades väldigt mycket.

Imorgon tänkte jag gå på vattengympa. Kvällspasset på onsdagar passar perfekt och det fick helt enkelt bli ett klippkort som gäller 12 ggr (450:-). När det är slut lutar det åt att köpa ett nytt.

På torsdag rymmer jag iväg på en thaimassage på 30 min (250:-) och tanken är att utnyttja restrerande av mina Friskvårdscheckarna på detta. Jag har ungefär hälften kvar, 1050:- nämligen.

Nu är det dags att bli piggare. Här ska det aktiveras för fullt!

1 kommentarer:

Elin sa...

Härligt! Du är värd lite vardagslyx <3