Sessan var nog den yngsta utav dom alla som befanns sig på UnderBARA BARN mässan med sina 2 dagar.

Dagen efter att vi kom hem från BB så for vi dit. Tyvärr fick vi ingen GoodieBag, men vi lyckades samla på oss en hel del ändå. Victor och jag fann bla en massa Lundmyr kläder från 50:-/st och där inhandlades Sessans allra första klänning också. Det blev även en hel del Snoffs kläder och lite annat samt en massa gratisprodukter som blöjpåse från Huggies, BB väska från Libero, 2 st dagispåsar från Loppi, nappar från MAM m.m. Jag fick även tag i två fina amningstoppar och en en amningstunika från PaolaMaria för endast 500:- sammanlagt.

Vilket fall som helst kom vi hem med en hel del smått och gott trots den dvala man gick omkring i, men jag hade sagt innan att jag skulle på UnderBARA BARN med eller utan mage och så blev det.

1 kommentarer:

sanna sa...

mmm det va jätte fina saker:)
Nästa gång glöm inte mig...vill jätte gärna oxå dit!'
Eller om du går på liknande grejs framöver, informera mig.. :) kram
Grattis på 2 veckors dagen till Saga