I måndags var jag åter på Södra BB för MVC besök. Mitt Hb var bättre än tidigare, 122, och likaså mitt BT 110/60. Sf måttet låg denna gång på 34 cm och hen håller sig strax ovanför genomsnittet i kurvan.

Nu pågår vräkningen för hen då jag äntligen gått in i vecka 37+0 idag. Det städas och rensas för fullt. Igår blev hela lägenheten dammsugen, kläder blev tvättade, vikta och upphängda, tresits soffan blev inlämnad på Sorunda Möbelförmedling och bilen blev äntligen städad.

Victor håller sig hemma med mig nu utifall att det är dags och det känns som en trygghet för mig och självklart för honom med då han för tillfället arbetar på andra sidan stan.

Idag ska det fortsättas rensas, men först börjades dagen med att läsa ut 'Våran lilla hemlighet' som jag fick hemskickad igår.

2 kommentarer:

MammaMorran sa...

Spännande att jag hamnade här, ska kika runt lite här inne nu :) Själv är jag 28år och väntar 3an i februari!

Lycka till med allt!

Kram
MammaMorran- kika gärna in och läsa om livet som 28årig gravid, flerbarnsmamma med en son som har ADHD/Autism

Fru N. sa...

Underbart att för en stund försvinna i en bok!

Kram!