Idag var det den stora prövningen - att helt själv klara av lämningen själv till skola och förskola. Det gick över förväntan bra tills vi kom till bilen. Det visade sig nämligen vara is på alla rutor på bilen och självklart hade jag ingen isskrapa någonstans i bilen...

Mathis gav mig då förslaget att använda ett betalkort så det var bara att ögna igenom mitt kortetui och välja ut ett av alla kort. Det fick helt enkelt bli mitt Lindex kort, dock rekommenderar jag inte det som isskrapa då plasten började lossna och kortet verkade helt enkelt inte tåla det, men barnen kom vilket fall som helst i tid till både skola och förskola och därefter begav jag och tösen på BabyCafé. Hon somnade utan några som helst problem under musikstunden. Själv blev det en fika och lite pladder med både personal och andra föräldrar.

Imorgon ska vi åter dit för att göra hand- och fotavtryck, men jag har lyckats dubbelboka mig, dock hoppas jag på att få göra det lite senare än vad vi kommit överens om.

0 kommentarer: