I lördags så började det kännas som att det var något på G. Det kändes som jag hade värkar, men ändå inte. Dom kom regelbundet 4-5 ggr/ timmen, men inte lika intensivt som att det skulle vara värkar, men ändå började jag undra speciellt då alla mina förlossningar har börjat med svaga värkar för att sedan övergå till rejäla sådana.

Jag har aldrig under mina tidigare graviditeter haft förvärkar och det verkar som att det är precis vad jag i dagsläget har fått för jag kan klart säga att det här är inte sammandragningar.

Hen får gärna stanna kvar ett tag till med tanke på att BF är först 26 oktober och det är en sak att jag ställt in mig på att hen kanske redan kommer i slutet av september, men i dagsläget är absolut lite i tidigaste laget att hen skulle komma, men oavsett vad kanske det är dags att packa BB väskan och samla alla papper som ska med samt börja planera i den mån det går vad gäller barnvakt om jag och Victor har pojkarna när det är dags på allvar.

Victor börjar bli nervös. Även jag trots att det är min fjärde...

1 kommentarer:

Elin sa...

Vilken underbar helg det låter som! =) Älskar er.