För en tid sedan blev jag uppringd från The Studio efter att min lilla lillasyster Sussie hade varit där på fotografering som undrade om jag var intresserad av en kostnadsfri fotografering som inkluderade sminkning och hårstyling och självklart tackade jag ja. Framförallt att det kunde vara ett underbart minne att ha som professionella modellbilder när jag nu ändå är höggravid. Min foglossning och jag är inte vänner idag, men det vart det helt klart värt.

Jag for dit ensam, men väl där träffade jag på en gammal bekant från gymnasietiden och därefter en gammal barndomskamrat så jag var inte helt utlämnad bland främlingar kände jag.

Jag blev sminkad och hårstylad av professionella människor och därefter blev jag fotograferad utav en väldigt trevlig fotograf. Det slutade med att jag kom hem med 11 st otroligt vackra bilder på en CD-skiva. Några kommer helt klart pryda väggen här hemma.

Jag rekommenderar verkligen alla att vara med om detta för det är en upplevelse du sent kommer att glömma. Bli modell för en dag du med!

1 kommentarer:

Alexandra sa...

Låter härligt, å fina bilder blev det, du strålar! kram