På Öppna Förskolan lekte Jonis med bilar som han älskar innan det var dags för Tai Chi, dans och rytmik. Han satt med stora ögon och undra vad alla höll på med. Själv satt jag där jag satt och även fast jag ville så kunde jag inte delta pga folossningen. Innan fikastunden passade Jonis på att göra två sockermålningar, något jag kommer låta pojkarna pyssla med hemma en regnig dag eller så.

Det fanns både nya och gamla ansikten på Öppna Förskolan bla en mamma med trillingtöser på 2,5 år som jag var fascinerad av. Så fruktansvärt lika varandra och så söta! När jag och Jonis sedan kom hem somnade han rätt omgående i soffan. Öppna Förskolan tog visst alla hans krafter. Imorgon blir det Öpnna Förskolan igen, dock återstår det att se om det blir i lokalen eller Snorres lekpark. Det bestämmer vädret helt enkelt!

0 kommentarer: