Jag har insett att inte ska dricka Coca-Cola alldeles för sent på kvällen. jag kom nämligen i säng kl 2 inatt och kunde knappast sitta still heller utan fixade en hel del med barnens alla kläder. Nu på morgonen så vaknade jag strax efter kl 5 och kunde inte somna om så det var bara att gå upp. Nu under morgonen har jag hunnit med allt och inget.

Jag hittade bla mitt värdebevis till en skönhetsbehandling från Amelia så jag passade på att boka in en klippning hos Salong Cindy nästa vecka vilket passar bra då jag dessutom färgat håret nu igen.

Därefter så ringde jag även till Haninge Tandvårdcenter för att boka in en tandläkartid då jag haft oturen att en tand gick sönder för några månader sedan, men det är först nu jag börjar känna av det. Tyvärr så hade dom inga tider mer än till tandhygienisten så jag fick nöja mig med det så får jag en temporär fyllning tills efter sommaren.



0 kommentarer: