Lilla söta Vincent.

Efter MVC besöket och lunch med Victor bar det av till Tumba där jag träffade Sanna och lilla söta Vincent. Vi var in på bla HM och Lindex medan vi pratade och beklagade oss för både det ena och det andra och där fann jag några klädesplagg till pojkarna och sist men inte minst in på älskade In och Finn. Otroligt, men sant så slösade jag endast 75:- där inne, men jag är helt klart nöjd.

När vi var klara i Tumba började vi röra oss mot mitt håll. Fruktansvärt skönt att få sitta i en bil, speciellt då fogarna inte var snälla idag, men även det var en pina tyvärr så jag kände mig inte trevlig under resan.

Väl hemma tog vi med oss pojkarna till centrum där vi inhandlade varsin Slush i varierade smaker och innan Sanna och lilla söta Vincent for letade jag fram en ringsjal jag sytt som hon fick till Vincent. Jag ska även försöka få fram min underbara Beco så får hon känna skillnaden mellan den och Babybjörn.

Hemmasydda ringsjalen som numera är Vincents.

0 kommentarer: