Jag har gjort allt sådant tråkigt man bara måste göra. Ringt och bokat tid för Ante på Nynäs Akuten och vi ska dit 11 juni. Därefter har jag försökt få tag i mitt recept efter min synundersökning, dock kan jag inte få det via telefonen då det är sekretess på det, så dom sänder det till mig så jag har det imorgon (tyvärr försent för att jag ska kunna ta del av kampanjen på LensWay) och sen har jag försökt få tag i Sachsska barnmottagning i Handen för att boka en tid för Ante rörande hans IgA-nefrit. Tydligen var det i oktober 2008 han var på kontroll senast och i journalen stod det att han skulle på återbesök igenom efter 6 månader... Hela 2009 var rörigt så någonstans har det missat vilket visar att det är desto viktigare att få en tid snarast, dock ansåg sköterskan i Handen att jag skulle vända mig till Södermalm där vi hittills gått eftersom det var så pass länge sedan, men tyvärr var telefontiden slut så jag tänkte försöka prata med dom imorgon när jag ändå ska till Södra BB på MVC besök då det är i samma byggnad.

Nu ska jag ge mig på sjukförsäkran som jag måste fylla i och sända in till Försäkringskassan rörande min foglossning och sjukskrivning. Helst ser jag att jag får den klar innan det är dags för mig att börja gå till sjukgymnasten Anna för min tredje akupunktur behandling.

0 kommentarer: