Sen en tid tillbaka så har jag vetat att min enhet kommer att avvecklas, vilket har lätt till en del oro, dock har jag känt att jag inte ska oroa mig alldeles för mycket utan att det kommer att lösa sig. Relativt snabbt så fick jag veta att jag kommer omplaceras inom samma företag, men i Södertälje. När vet jag dock inte än, men det känns som att det kommer ske någon gång under denna månad.

Det positiva som sker i och med detta är att jag kommer få gå på ett 6 veckors schema, vilket i sin tur kommer leda till att jag kommer ha en hel helg ledig var sjätte vecka samt ledig 2-3 dagar under vardagarna. Detta kommer leda till att jag kommer hinna med allt i vardagen än vad jag gör nu samt förhoppningsvis hinner vila upp mig ordentligt. Jag kommer även sluta tidigare än vad jag gör i dagsläget, dock betyder det att jag då börjar en kvart tidigare så det gäller att planera om för hur vardagen ska rulla på smärtfritt.

2 kommentarer:

Martina sa...

Skönt att du fick komma till ett nytt ställe och att det verkar som om det till och med är till det bättre vad gäller schema.
Hoppas du kommer trivas!!

Hellyh sa...

Jag tror att det kommer att blir skitbra rent ut sagt! När du väl har kommit in i det, lärt känna alla osv! Jag får såna vibbar! You go girl! <3