Nu har jag saknat en välfungerande digitalkamera allt för länge.

Nu får det helt enkelt vara nog! Min Sony Cyber-shot w120 med 7.2 megapixel kamera råkade utför sisådär 2 år sedan en olycka med blåbärssoppa som jag har dragit alltför länge ut på tiden att ta itu med. Batteriet fastnade och för för ca 6 månaders sedan fick jag ut det med hjälp av elektronikspray, men då både laddaren och batteriet och tom själva kameran ibland har fått fötter och inte alltid legat på samma ställe så har jag ännu inte hunnit testa och se om det fungerar att ladda batteriet för att se om det går att ladda, stoppa i batteriet utan att det fastnar i kameran, starta kameran och fotografera och slutligen se om minneskortet fungerar annars får jag se ut en annan kamera.

1 kommentarer:

Martina sa...

Men vad duktig du är att ha som mål att faktiskt göra allt detta för att se om den fortfarande fungerar, håller tummarna :-)