Nu har jag varit dålig i 2 veckors tid. Först mådde jag illa i några dagar och i och med att även Victor gjorde det till och från så misstänkte vi att vi ätit något dåligt, men inte stannade det där utan till helgen så var jag helt sänkt. Extrem huvudvärk, muskelvärk, ledvärk, andningsproblem och jag vet inte allt. Det lutade åt att det helt enkelt var och är en influensa som lurade.

Som att det inte var nog så vaknade jag härom natten av att det bara var att rusa till toaletten och kräkas. Om det är maginfluensa eller helt enkelt endast halsbrännan som satte igång det, det vet jag inte, men jag mår åtminstone inte illa något mer sedan dess utan har endast influensa liknande symtom. Även två av barnen är sjuka. Ante har varit det hela veckan och tydligen sedan någon gång förra veckan och Jonis stannar hemma första dagen idag, dock är han nog den piggaste utav oss alla och troligen så var han bara lite morgontrött.

0 kommentarer: