Jag och Jonis tog oss en tur till Snorres lekpark där Öppna Förskolan skulle grilla. Det var verkligen glest med folk då det bara var jag, Jonis och en av dom som håller i det, Birgitta, men vi hade trevligt ändå. Jonis och Birgitta matade mössen och ekorrarna i skogen med russin medan jag satt där jag satt och vaktade elden.

Öppna Förskolan tog både mina och Jonis krafter och även fast det gått flera timmar sen vi kom hem så är vi helt slut. Vi tar det lugnt hemma medans Mathis är ute och cyklar med sina kompisar och Ante är hemma hos en klasskompis där han ska få sova över tills imorgon. Nu väntar jag bara på att Victor ska dyka upp så vi kan ha fredagsmys.

Igår kväll Victor mig att klippa honom och otroligt nog blev det väldigt bra, speciellt då jag aldrig tidigare använt trimmer och sax på detta vis. Ikväll hoppas jag dock på att det endast blir en hederlig filmkväll.

0 kommentarer: