• en Rosa Bandet 2010 (svart)
    - det vore bra att hålla rätt på vad man ska göra, när man ska göra det även nästa år och inte springa omkring förvirrad...
  • en Bad Hair Day mössa (svart eller vit)
    - bara för att den skulle passa mig perfekt...
  • vit grundfärg + pensel
    - det vore underbart att få alla halvfärdiga och ej påbörjade projekt färdiga!
  • mängder av pocket böcker
    - det sinar i bokhyllan. Dags att gå på loppis kanske?
  • en diskmaskin
    - evigt diskande som resulterar i trasiga händer. Blocket nästa?
  • en fungerande bil
    - det sista som överger en är hoppet. IF kom igen nu!
  • att skadeanmälan för sprickan i hälen går igenom
    - att TryggHansa är snabba och får det avklarat snarast...
  • att få vinna på lotto
    - så skulle jag kunna återhämta mig från min ekonomiska kris...

3 kommentarer:

Sjabbig men chic sa...

Mycket bra önskningar Sandy! kan hon inte bara dyka upp nu då!

kram Lisa

Sandy sa...

Jag hoppas hon tycker upp snart! :D

Anonym sa...

En del kanske du kan önska dej i födelsedagspresent om inte annat? ;-)