Jag har nu konstaterat för säkert hundraelfte gången att jag måste införskaffa mig en diskmaskin. Ja, jag vet. Jag är bortskämd, men när man levt med det i minst 8 år och nu får handdiska, så känner man bara suget efter en desto mer, speciellt när händerna allaredan nu börjar bli sjukt torra och inom kort kommer bli alldeles såriga. Dessutom spar man en massa tid och den tiden jag har med barnen vill jag verkligen inte behöva stå och diska i all evighets evighet.

Har du en till salu eller känner någon som har det? Hojta i så fall.

Det är sjukt mycket saker jag saknar i mitt hushåll. Köksknivar, fler bestick, skärbräda, rivjärn, micro, plastbyttor, kaffekoppar m.m.

Mitt hem är långtifrån komplett.

1 kommentarer:

Hellyh sa...

Men du har iallafall ett hem... *depp* Hoppas du får tag i det du behöver, dessvärre kan jag inte hjälpa dej även om jag önskar att jag kunde! <3