Igår beställde jag en Sony Ericsson C901 GreenHeart Ocean White, då min nuvarande mobiltelefon F305 inte fungerar som den ska då samtalen bryts om vartannat samt hänger upp sig och min C902 vägrar vakna till liv efter ett litet bad. Dock måste jag hämta min C902 som jag lämnade iväg på lagning så att jag kan sälja iväg den och F305 på Tradera. Jag har märkt att defekta mobiltelefoner går alldeles utmärkt att sälja där, så jag hoppas på samma lycka denna gång så min C901 blir på sätt och vis lite betald genom dom.

På måndag kommer denna läckerbit troligen i min ägo. <3


2 kommentarer:

Hellyh sa...

Kan du inte skriva lite mer ingående hur den är miljövänlig? Kanske vore något för mej. =)

Sandy sa...

C901 GreenHeart är en telefon av återvunnen plast, med vattenbaserad färg och en inbyggd e-handbok i telefonen för att spara papper.

Sen finns det även en stegräknare i den som räknar ut hur mycket koldioxidutsläpp som man sparar genom att gå den sträckan istället för att ta bilen.

En kul grej jag upptäckte när jag tog den ur laddaren var att den säger till att man ska ta ut laddaren ur vägguttaget för att spara energi.

Hittills så är jag riktigt nöjd med denna telefon!